Klachten
Geachte klant,
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.
Onze medewerkers van de afdeling klant contact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:
Ruiterhart Ruitersport
De Fabriek, James Wattstraat 4 D5
8912 AR Leeuwarden+31 (0) 850 750 750 of info@ruiterhart.nl
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Ruiterhart Ruitersport bij is aangesloten.
Contact per telefoon
Klantenservice: +31 (0) 850 750 750
Openingstijden:
Werkdagen van 10.00 - 17.00 uur